kaj je link building

Kaj je link building (gradnja povezav)

Link building ali gradnja zunanjih povezav je SEO proces, ki se izvaja z namenom izboljšanja uvrstitev na iskalnikih. Gradnja povezav poteka tako, da spletni razvijalci analizirajo področje spletne strani, ki jo želijo optimizirati s pomočjo povezav, in poiščejo primerne kakovostne povezave (spletne strani), na katere lahko umestijo povezavo do “svoje”spletne strani.

Kaj je pomembno pri gradnji povezav?

Pri gradnji zunanjih povezav si skrbniki pomagajo z različnimi orodji in podatki. Čeprav se mnenja o tem, katera zunanja povezava je dobra (boljša) in katera slaba (slabša), pa velja, da so strani z več povezavami bolj kakovostne za gradnjo povezav. Pomembna pa ni le količina, temveč tudi kakovost teh povezav. Spletne strani se namreč razlikujejo po vsebini, verodostojnosti, prometu, …

Kaj je Domain Authority?

Pomemben je tako profil povezav, ki jih določena spletna stran ima. Eden izmed najbolj uporabljanih metrik je Domain Authority (DA) (MOZ), ki na lestvici od 1 – 100 kaže, kako kakovostno strukturo povezav ima neka spletna stran.

Strani, ki imajo povezave (backlinkS) s stranmi z visokim DA, imajo posledično tudi same  zvišan DA. Strani oz. domene z visokim DA so npr. Microsoft, Google, ipd. Pri dvigu domain authority je tako pomembno, da spletno stran povežemo s čimveč stranmi z visokim DA. Količina in kakovost.

Kaj je trust flow?

Pri gradnji zunanjih povezav je pomembno tudi to, kakšno je področje (topic) spletnih strani, ki jih povezujemo. Ene strani so namenjene nakupovanju, druge so poslovne spletne strani, tretje zabavne, … Trust flow (Majestic) nam tako kaže, kakšne spletne strani se povezujejo z določeno domeno.

Kako izvajati link building?

Linkbuilding sestavlja več različnih procesov in se začne z analizo strani in konkurence. Za to potrebujemo orodja kot so Majestic, Seo MOZ, SemRush in druga, ki nam pokažejo kakšne zunanje povezave imajko npr. naši konkurenti in podobne strani. Tako lahko vidimo, kje povezave dobiti.

Pogosto lastniki spletnih strani svoje povezave umeščajo na forume, v komentarje pod objave ipd. Tudi to je lahko koristno, a ni nujno.

Agencije in SEO strokovnjaki imajo lahko v lasti blog omrežja, s pomočjo katerih optimizirajo spletno stran, tako da nanje umestijo objave ali strani s povezavami do izbrane strani.

Naročite zunanjo povezavo ali guest-post.

Objavljeno v SEO

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja